Blog Sandu
Postări populare
Transformers:Dark of the Moon
Salut
Rosie Huntington-Whiteley
Megan Fox may have left the Transformers movie franchise, but there's no time to be sad, because Director Michael bay already hired Ro...
(niciun titlu)
Site-ul Nerve a publicat un top al celor mai controversate si comentate 50 de posturi de pe bloguri . Lista contabilizeaza in principal ...
(niciun titlu)
MICHEL TELO - Ai se eu te pego Romana La naiba, la naiba, În felul ăsta o să mă omori Ah, dacă te prind, Ah, ah, dacă te p...
Transformers:Dark of the Moon
TAXA AUTO - Cereri de restituire din 16 ianuarie
Cererile de restituire a taxei de poluare pot fi depuse începând de săptămâna viitoare. Ministrul...
(niciun titlu)
They Got Him! Osama Bin Laden was finally caught and killed late last night! I'm sad that he had almost ten years of freedom, but I...
Info
The blog is under maintenance!
joi, 5 mai 2011
They Got Him!
Osama Bin Laden was finally caught and killed late last night!
I'm sad that he had almost ten years of freedom, but I'm glad
that he will no longer be around to corrupt others. The world
has enough problems without the likes of him.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Postare mai nouă
Postare mai veche
Pagina de pornire
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu